sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

CAMP LIFE; DAY 6

Perjantaiaamuna heräsimme kaikki ripeästi, jotta ehtisimme vähän pakkailemaan. Minun pitikin pakata kaikki valmiiksi, sillä lähdin leiriltä jo kello 10, eli vähän aamiaisen jälkeen. Muut menivät vielä ratsastamaan pariksi tunniksi. He menivät maastoon, tällä kertaa toiseen suuntaan kuin yleensä, ja saivat valita menevätkö ilman satulaa vai satulalla. He kahluuttivat hevosia toisessa suunnassa olevalla rannalla ja ilmeisesti myös laukkasivat/ravasivat/tölttäsivät. Sitten heilläkin oli samainen näyttö, joka meilläkin oli Sofian kanssa.

Vielä tällainen artsy kuva maastosta, joka oli ihan pakko laittaa
Sekä kuva tallin kukosta ja toisesta kanasta
Olisin todella paljon halunnut olla mukana tuolla maastolenkillä ;)!! Muuten en kyllä menettänyt hirveästi mitään...ensi vuonna sitten uudestaan!!!

Koko leiri oli kyllä ihan mahtava ja porukka oli mukava. Olen varma, että olen menossa ensi vuonna uudestaan, eikä tämä todellakaan jäänyt minun viimeiseksi vierailukseni Saaga-tallilla. Mielestäni nämä leirit ovat hauskoja juuri siksi, ettei siellä tarvitse osata tai varsinaisesti oppia mitään, Saaga-tallilla pidetään vain hauskaa!..kannattaa muuten käydä, jos et vielä ole tehnyt sitä ;))))).

Eihän tämän karvakuonon söpöyttä voi vastustaa!
Sitten minulla ei olekaan enää muuta sanottavaa. Kiitos leiriläisille ja tietenkin Saaga-tallille!!!...laitan tänne vielä myöhemmin videon meidän mahtavasta viikostamme Saaga-tallilla. Kaikki postausten kuvat eivät siis ole minun ottamiani vaan osa on Bedan ja Sofian :)

Seuraavaa ratsastusta ja tölttääviä issikoita odotellessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti