lauantai 6. kesäkuuta 2015

HELLO WORLD

Heippa,
Olen ihan tavallinen tyttö Suomesta, joka sittemmin on innostunut valokuvaamisesta. Sen seurauksena päätin perustaa tämän blogin, johon minun olisi tarkoitus laittaa esille ottamiani valokuvia ja mutenkin kertoa päivistäni.

Täällä blogissa tarkoitus olisi keskittyä minun elämääni, eli blogi on tavallaan lifestyle-blogi. Kuvia ja postauksia tulee siitä, mitä milloinkin satun tekemään. Postausaiheita ovat esimerkiksi tanssi, vaatteet, my day, ostokset, meikit...ym. ym. Myös te, lukijat, saatte ehdottaa postausaiheita, joita otan mielelläni vastaan. Lähetäthän kommenttia siitä, mistä sinä haluaisit lukea ;)

Aktiivisuudesta sanon sen verran, että postauksia tulee aina silloin, kun saan sopivan inspiraation. Yritän kirjoitella noin kerran viikossa, mutta minulla on muutakin elämää, joten en voi luvata mitään tarkkaa postausväliä. Varsinkin jakson viimeisten viikkojen sekä lomamatkojen aikaan kirjoitusvälistä tulee pidempi, sillä silloin on niin paljon muutakin tekemistä...enkä halua tehdä blogin postausten kirjoittamisesta mitään pakkopullaa!

Sitten olisikin ehkä aika kertoa jotain minusta itsestäni? Olen siis 14-vuotias, eli syntynyt vuonna 2000. Asun Etelä-Suomessa, ja olen kesän jälkeen yhdeksännellä luokalla. Kotona minulla on pieni pörröinen hieman yli kaksivuotias shih tzu Jesse, joka on minulle todella tärkeä. (Tulette varmasti tutustumaan siihen.) Harrastan tanssia, show-tanssia, jossa haluan kehittyä niin hyväksi kuin vain mahdollista. Lisäksi lähellä sydäntäni ovat myös lukeminen, ratsastus, valokuvaaminen sekä agility, jossa käyn säännöllisesti Jessen kanssa. Pidän myös melko paljon koulusta, ja panostankin siihen todella paljon.

Sitten vain seuraavaa postausta ja ihanaa kesää odotellessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti