keskiviikko 8. heinäkuuta 2015

BIRTHDAY GIRL ➟ FUTURE

Heippa,
kuten kaikki osaavat varmasti otsikosta päätellä, olen onnellisesti täyttänyt 15 vuotta!! Oikeastaan synttärit oli jo 2.7. 80 Tämän postauksen tekeminen on nyt kuitenkin vähän jäänyt...ja nyt sain sen sitten vihdoin tehtyä!

Niistä synttäreistä ei kyllä ole paljoakaan kerrottavaa. Ajoimme käytännössä koko päivän mökille. Haluattekin ehkä tietää, mitä sain lahjaksi? Noh, minulla oli tuossa vähän aikaa sitten myös konfirmaatio (en ajatellut kirjoittaa siitä sen enempä) ja kiirettä on ollut enemmän kuin tarpeeksi, joten minulle ei oltu hankittu mitään varsinaista lahjaa etukäteen vaan sain itse toivoa lahjaa. Se onkin sitten MELKEIN päätetty; pohdin siis iphonen ja sellaisen "scrapbooksetin" välillä.

Kuten huomaatte, tästä ei ole paljoakaan kirjoitettavaa. Ajattelinkin nyt kertoa vähän tulevaisuudesta ja siitä, mitä minä olen puuhaillut.  Saaga-tallin leirin jälkeen minulla oli siis konfirmaatio, joka meni ihan hyvin. Olimme sen jälkeen pari päivää kotona siivoilemassa jälkiä ja menimme samalla myös takojalle, siis meidän omistamalle "maatilalle", siivoilemaan paikkoja. Siitä sitten lähdimme mökille, jossa olen tälläkin hetkellä, emmekä ole tehneet mitään ihmeellistä.

Täällä mökillä ollessani olen yrittänyt puuhata Jessen kanssa vähän enemmän. Agility on nyt kesän vuoksi jäänyt pois näiltä parilta viikolta, joten sen sijaan olemme pitäneet pari omatoimista koulutustuokiota pihalla. Ihan hyvinhän ne ovat menneet..haluaisin kuitenkin opetta sille vähän uusia temppuja. Olisiko teillä ideoita? Olen myös miettinyt vähän näitä koirapostauksia. Haluaisitteko te, että tekisin sellaisia? Vaikka agilitystä? Onneksi pääsemme Jessen kanssa ainakin tällä viikolla agilityyn, kun mennään kotiin jo perjantaiksi!

Olen myös miettinyt paljon tämän blogin suuntaa. Kuten varmasti olette huomanneet, kuvia on postauksissa ollut melko vähän. Toisaalta tuossa leiripostauksessa niitä oli sitten sitäkin enemmän. Mitä mieltä te olette? Itse olen vähän sitä mieltä, etten laittaisi ihan kaikkiin postauksiin kuvia. Silloin postauksia tulisi nimittäin aika varmasti paljon paljon harvemmin, kun en keksisi mitään kuvattavaa/minulla ei olisi aikaa kuvata.Muutenkin tällaisia kuulumispostauksia, joita nyt olen pari tehnyt, olisi paljon vaikeampaa tehdä. Olen varma siitä, että kuvia kyllä tulee olemaan, koska pidän kuvaamisesta. Muutenkin kesän tavoitteena minulla on ollut oppia kuvaamaan paremmin. Todennäköisesti kuvia tulee siis kuitenkin jatkossa(kin) vain "special"-postauksiin. Toisaalta voisin lisäillä postauksiin esimerkiksi lyhyitä laulun-/runopätkiä tai jotain muuta pientä...Olisiko teillä joitain hyviä ideoita?

Samalla olen miettinyt ulkoasun vaihdosta/bannerin vaihdosta. Tämä nykyinen ulkoasu kun on vain bloggerin perusulkka, johon on vaihdettu tausta ja tehty tuo bannerin teksti. Älkää siis ihmetelkö, jos blogi näyttää silloin tällöin oudolta!!

Itselleni ajankohtaisena kysymyksenä on ollut tuo ratsastuskysymys. Haluaisin nimittäin ruveta ratsastamaan säännöllisesti, eli vaikkapa noin kerran kuukaudessa, ja haluaisin ratsastaa juuri issikoilla (eli siis askellajiratsastusta). Toisaalta haluan myös tanssia EK-ryhmässä. Tämä periaatteessa voisi olla melko mahdollista, jos kävisin jollain yksityistunneilla tm., kun tuntien ajankohtaa voisi vaihdella melko vapaasti. Ongelmana on kuitenkin sopivan tallin löytäminen. Haluan nimittäin juuri askellajiratsastusta, kun yleensä issikkatallit taas ovat maastotalleja, joilla tehdään ainoastaan ohjattuja vaelluksia. Sijainnin pitäisi tietenkin olla sopiva, eli käytännössä pääkaupunkiseudulla tai ihan sen lähellä...ja monesti on käynyt siten, että löydän potentiaalisen ehdokkaan mutta sitten matka on liian pitkä, todella monet pitävät tallia huonona tai jotain muuta, minkä vuoksi se ei olekaan hyvä. Tiedättekö te joitain hyviä issikkatalleja?

Pakko vielä kertoa, että menen vielä heinäkuun lopulla Saaga-tallille ratsastamaan ja yritän saada sen videon tuosta leiristä valmiiksi siihen mennessä ja laittaa sen tuohon toivonmukaan ilmestyvään Saaga-talli-postaukseen :)...ettette siis ihmettele, mikä sillä videolla kestää.

Nyt olen saanut taas vähän purkaa mieleni teille ja kertoa omasta ja blogin tulevaisuudesta.  
Haluan vielä tehdä yhden ilmoitusasian tähän loppuun! Lähdemme 24.7. Thaimaahan ja olemme siellä kaksi viikkoa. Sinä aikana en siis tee yhtään blogipostausta. Sieltä palatessamme blogi palaa kuitenkin ihan normaaliin rytmiin. Ettehän siis lopeta blogin lukemista, vaikken sillä viikolla postailekaan!!

Thaimaan matkaa ja toivottavasti uutta ratsastustallia sekä ulkoasua odotellessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti